Hon skulle ha spökat över oss

Jag åkte ju till Malin igår för er som inte visste det. Vi satt och kollade på två filmer igår, Irene Huss och Crazy Stupid Love. Så jävla bra var den sist nämna! Längesen jag skrattade så mycket till en film.

Gick upp tio i sex imörse. Kuligt värre. Sminkade mig fort och sen åkte vi till dagis. Det har varit jätte kul idag. Trodde det skulle vara mycket jobbigare än vad det var. Var mest med nyckelpigorna idag, det är dom som är två och under. Så himla söt ålder! Dom har en vampyr där också.. Fick gå hem vid två, så nu ligger jag här ensam hemma hos Malin, kollar på film och väntar på att Jari ska sluta jobba så han kommer hem med ongera =)


Kommentarer
Postat av: njjjjjjjfvbg

Åh vad fin bild pyssling!

2011-10-24 @ 16:07:41
URL: http://josefinedijkstras.blogg.se/
Postat av: Anonym

deeeeeeeeeen

2011-12-31 @ 00:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0