Got a secret, can you keep it?

Mamma väckte mig vid halv två idag. Var nog rätt trött, jag brukar ju ändå gå upp vid elva på helgerna. Har haft en chill dag än så länge. Sitter och kikar runt på online shoppar, gjort en ansikstmask och kollar på Pretty Little Liars. Kommer väl va som en vanlig söndag, ligga i soffan tills klockan är fem, packa lite och sen dra till andra sidan. Puss ;)

Fick en cardigan av morsan igår. Det var good, behövde en ny.



Och lite grejer på Kicks. Det var extra pris så det blev allt för under en hundralapp!

Behöver egentligen inte en ny mascara men den var så billig och jag har haft den innan och då tyckte jag om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0