Frosseri..

Hej alla härliga männsikor!

Solen skiner ute och jag är på glatt humöt. Toppen va? Vi fick reda på hur det gått på två prov idag och jag är jättenöjd med bägge. Sen gjorde vi cupcakes på hemkunskapen. Låter det gött? Det var det kan jag lova. Jag och Julia gjorde med Nutella och geisha smak, dom andra gjorde med kokos och lime, gelehallon och sist typ hallon? Smakade aldrig på dom, så vet inte om dom var goda dock ;) Blev mätt kan jag tala om..
När jag går av möter jag Daniel som är på väg in till stan, så åkte med han. Vi hämtade Linda, åkte hem och nu ligger jag här och uppdaterar bloggen!

Snart är maten klar, är inte säker på om jag vill ha men? Haha.. (Bildspam)


½ priset på glass = halva skolan springer runt med en





Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Galet att du inte har träffat på någon som gillar det innan, visserligen så avskydde jag dem när jag var yngre :P



Haha, nej istället för chips har jag inte ätit dem. Men å andra sidan äter jag inte chips så ofta :)

2011-10-12 @ 18:56:33
URL: http://kondiskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0