Eeeh kronor?

Hej, dags att uppdatera bloggen kanske?

Jag har inte fått internet till min dator så bloggar från Josses. (Jobbig dator!!)

Okej vi börjar från början
. Först så var tåget sent från Karlstad så jag hann inte med tåget i Hallsberg. Dom på tåget sa att jag skulle ta ett tag som gick tjugo minuter senare, men jag gick ändå in och hörde med dom. Tur var det, för jag skulle ta ett anna tåg till Örebro. Så väntade i typ fyrtio minuter på det. Sen behövde jag bara vänta typ tjugo minuter i Örebro =) Fick en förstaklass biljett gratis hehe...

Var ganska trött när jag kom fram, men jag och Josse sprang på stan ändå! Kollade mest och köpte inte så mycket. Träffade även basket flickorna! Sen tog jag och Josse bussen hem och här är vi. Ska väl snart laga mat *host fattiga riddare* för vi var duktiga och handlade förut ..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0