this song is about us and about you right now, and its called TEENAGERS

Hejsan bloggen :)
Gosh, jag fick springa allt vad jag kunde till bussen imorse! Haha, måste sett litte roligt ut. Skolan var precis som vanligt antar jag. Historian var faktiskt lite svårt, men hoppas verkligen på ett g.

När jag kom hem efter skolan var farmor och farfar här. Så fick en lite försenad present :)
Sen kom nästan hela tjocka släkten, fast det inte var kalas. Eller har jag sagt att Paul fyller år idag?
När min "söta" familj kom så hade dom med post till mig ♥ Hihi älskar att få post..
Det var två förkläden som jag hade skickat efter till mamma. Egentligen skulle hon fått dom när hon fyllde år, men dom var liiiite sega med att skicka dom. Jag hade fått ett paket också och det var mitt smink från E.L.F. :D
Älskar att få paket där i från, var väldigt nyfiken och öppnade paketet med en gång.
Jag typ ääälsar oranga läppstift, men läppstiftet som jag beställt var typ rött :(

Jaja, orkade inte med allt folk så cyklade till Johanna. Var hemma typ nio, har tränat lite på engeskan och har lyssnat på MCR från BBC Radio 1. Hihi, gör det inte alls fortfarande :$
Mitt liv tror jag ♥
Ska gå och duscha nu, puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0