will you remember me?

Hej! Har precis kommit hem. Har varit nere lite på stan. Musiken var väl njaa... men det var kul med Johanna och Madde för det! Ovanligt att jag firck dra hem tidigt.. Men det börja regna som fan precis när jag skulle hem. Haha jag och Johanna fick inte alls sitte i bilden i typ tjugo minuter för att vänta på Josse..
Jaa vet inte vad jag ska skriva. känns som jag lever för musiken nu, vad finns det annars att leva för? (hej emo)

Ligger och lyssnar på grym musik. Eller jag tycker det är grymt, ni andra får tycka vad innihelvete ni vill!! Bryr mig faen inte om jag ska va riktigt jävla ärlig. puss på det.

ja, inte suddiga bilder kommer som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0