thisisfukkenhalloween

Fuckin piratebay dampar som fan -.- Jag som ville laddar ner lite musik :( (Föredrar att ladda ner där.)
Får väl lägga mig och kolla på Transformers eller något istället.
Har ångest, vill inte till konfirmationen imorgon! Det förstör helamitt jävla fuckin sommarlov. Och ska jag vara ärlig så gör jag det nog mest för pengarna. Och jag är ganska säker på att jag inte kommer få mycket. Så varför slösar jag bort tre veckor när jag kan umgås med kompisar? Bra fråga. Och en vecka efter den här jävla konfirmationen äntligen tar slut så åker jag ju bort.

Fukken great. Hehe, det var inte alls Gee som sa så först.

Kan visa bildpå jumpsuit jag köpte i fredags:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0