The future's too bright to dwell on the past. Life moves fast, run faster. - Frank Iero ♥

Hey my babies!

Tog precis en dusch. Skönt. Har laddat ner The Sisterhood Of The Travelingpants också. Det är en sån film som har betytt ganska mycket för mig. Jag läste väldigt mycket när jag var mindre. Och läser man mycket så har man ju läst systrar i jeans. Jag har alla böckerna och älskar dom (Ja faktiskt like mycket som gg böckerna) så självklart hade jag stora förväntingar på filmen när den kom ut. Måste ha vart 2005?
Såg den första gången när jag var spysjuk kommer jag ihåg haha. Sen när jag åkte mycket på slalomtävlingar så såg jag alltid på den filmen i bilen.
Men nu har jag inte sett den på jätte länge så ska bli kul och se den!:)
+ att soundtracket är helt okey.

en låt som alltid fastnar när man ser på den här filmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0