NOTD

Dagens naglar är ett rosa lack från Depend. Det är slitet på lacket så jag ser inte vilket nummer det är. Har bara mobilkameran här, så inte så tydliga bilder. Men lacket blev väldigt lika från burken till naglar. Behödes två lager. Om man inte är så noga och tar ganska mycket hade det nog räckt med ett. Jag tyckte färgen var härligt sommrig och passar bra när man har blivit lite brun. Har fått några komplimanger för det också, så om inte folk ljuger så tyckte dom också att det var fint :)

Jag har ett matt överlack på nageln till vänster och den andra är vanlig.
Ja och som sagt så har jag lyckats få en lila (?) fläck på ena nageln efter en dag. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0