just what i saw, in my own dream

Jag och Linda var ensamma ikväll. Marika och Paul jobbade bägge två. Jag passade på att dricka kaffe efter klockan sex ;D hehe fett busig chey......
Jag var sugen på att testa en leopard sminkning. Såg en bild på det förut och försökte göra den ur minnet på Linda. Det var ganska svårt, men kul att testa! Sen kom jag på att jag glömde kjolen som Roya ville låna hemma så vi fick dra till andra Högvalta igen. Vi åkte med mamma hem för hon hade varit i sommarstugan. Vi tänkte cykla hem men såklart glömde jag cykelnyckeln... Så mamma skjutsade oss hem också :)

När vi kom tillbaka testade jag lite olika sminkningar på mig själv. Haha lite kul faktiskt. Tog ingen bild så ni får inte se. Har precis satt på en film, Spun, och tänkte sova ganska snart. Är så himla trött.
Puss på er babies!♥


en dålig bild på sminkningen jag gjorde på Linda. Hann inte borsta bort all ögonskugga, det kanske syns? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0