Have you ever seen MCR live? If so, describe the concert

Jag har bara sett mcr live en gång. Det var den 18/3-11. Jag tycker det är synd att jag bara sett dom en gång, eftersom jag har lyssnat på dom så himla länge så dom betyder så himla mycket för mig. Men så blir det väl antar jag när man är så liten och lyssnar på ett band.

Tillbaka till den 28/1-11. Det var den bästa dagen i mitt liv, så himla grymt. Jag vet inte om jag riktigt kan beskriva konserten eftersom jag var ganska mycket i chocktillstånd tror jag. Det har gått tre månader och en dag nu. Jag satt senast igår kväll och grät för jag vill se dom igen! 

En sak som Gee sa var: - We might see you in the summer, but we don't know yet.
Eller något sånt var det iallafall. Så jag har haft ganska stora förhoppningar om att dom ska komma tillbaka men det verkar inte bli så. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0