Favourite song from I Brought You My Bullets.. and why?

Iiiih vad svårt!! Kan jag säga top fem? Bra :)

På femte plats..... Early Sunsets over Monroeville. Det är så himla fin, älskar den!
På fjärde plats..... Skylines And Turnstiles. Den känns så himla äkta bara, riktigt bra.
På tredje plats..... Vampires Will Never Hurt You. Awesom låt! ;)
På andra plats..... Our Lady Of Sorrows. Det här är varför man älskar MCR.
På första plats..... Headfirst For Halos. Det var nog en av dom första låtarna jag hörde av MCR. Den är så himla grym. Älskar hur det först var ett skämt som sen blev en riktigt awesome låt!


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Kul att du också gillar MCR! <3 :D



sv: sorry för sent svar, men hittade du tidningen STYLEBY? Jag köpte min på Ica Kvantum. Men den finns på Pressbyrån och Ica Maxi också vet jag. :)

2011-06-19 @ 17:17:40
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0