fallen angels

Köpt ett läppstift från Isadora i nyansen Orange Blossom förut. Det var ett av dom nya Jelly Kiss läppstiftena. Har haft ögonen på det ett tag, men har lagt pengarna på andra saker ett tag. Var faktiskt inte helt säker på om jag skulle köpa det eller om jag skulle köpa en ny eyeliner istället. Men eyelinern jag ville ha var slut!

Tillbaka till läppstiftet. Det hade inte det där "perfekta oranga" som jag har letat efter, men den var nära! Den enda som jag har sett som är bättre är från MUS och det är lite för dyrt för mig. Det kändes jätte mjukt och skönt på!
Det här är lugnt mitt nya favoritläppstift! :)
Kostar 115 kr på Kicks, men just nu 99kr! Vilket kap jag gjorde .. ;)

ja syns lite kanske ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0