don't tell her

Kom på att jag har klipptid imorgon (WIHIII!!) så var tvungen att tvätta håret. Erkänn att ni också tvättar håret innan ni går til frisören ;) Men det känns så konstigt att gå till frisören med fett hår, som om man inte brydde sig om håret typ. Det var unefär 10 veckor sen jag klippte mig nu, brukar ha 8. Men det var ju fullbokat runt skolavslutningen. Funderar på hur mycket hon  kommer ta imorgon.. Blir alltid missnöjd efteratt jag har klippt mig..

Nu kollar jag på Fired Up. Den är ganska kul än så länge iallafall! :)
Ena killen är inte alls fett söt :$

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh det där såg ut som en film för mig! :D



Vad konstigt förresten, följde det inte med något puder i din tidning?? :O

2011-06-27 @ 02:07:17
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0