do you understand?

Jag glömmer alltid bort att ta bilder, men tog några idag faktiskt. Har blivit ganska sugen på att skaffa en kamera. Ingen jätte dyr, men någon halv bra att ha till bloggen och "föreviga minnen" ;)
Men det är ju väldigt kul och bläddra i gamla fotoalbum, och morsan tar ju absolut inte alls lika mycket kort längre. Kommer ihåg att hon brukade filma också när vi var mindre. Det är ganska kul att kolla på faktiskt, ganska längesen jag gjorde det men.

Hur fan kom jag in på det där nu? Haha, bilder från Boda Borg var det ja.

Bare för jag och Micshit är så snygge.



haha, har massa fusk bilder. Här är en av dom.


Vi satt som mongos längst bak. På vägen dit satt vi någonstans i mitten, och herregud vad alla pratade högt. 8 på morgonen lixom! Så vi tog deras platser längst bak på vägen tillbaka.....


Alla andra satt tillsammans längre fram .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0