2,000 colleges. 8 million roommates. Which one will you get?

Har precis sett på The Roomate. Ganska...annorlunda film? Det är en thriller drama, men jag tyckte det var en komedi :D haha...min humor.

Den handlar om en tjej som börjar på collage och hennes rumskompis (Leighton Meester) är lite skum. Hon märker inte först, men inser till slut att hon är psykiskt sjuk.
Älskar hur Leighton spelar sin roll. Jag läste någonstans att om man vill se henne som man aldrig sett henne innan så ska man se filmen. Men jag måste ändå säga att jag ser skymtar av Blair Waldorf!

Filmen är ganska dryg, men ändå värd att se.


puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0