I'm coming with you.

Hemma tidigt idag, skönt! Är så sjukt trött...

Först hade vi beach club imorse. Först var det rätt molnigt, men varmt ändå. Jag satt och spela mario kart med grabbarna istället för att sola eller något sånt tråkigt. Haha, jag suger inte alls på det. Jag, Lina och Erika drog tillbaka in till Torquay för dom ville käka. Då kom faktiskt solen fram så jag bytte till shorts. Skönt värre.

Skolan idag var hur tråkigt som helst. På Joes lektion var vi tvungna och läsa upp läxan. Eftersom jag inte hade gjort den hemma så hade jag bara slängt ihop den snabbt på Subway innan. Gosh vad jag hatar att läsa inför folk.. HAHA det var asgrymt, dom spela Tennagers inne på Subway!! Jag satt inte alls och sjöng. Men det gick bra iallafall. Fast alla hade skreve om samma sak, så det var lite drygt.

Efter skolan sprang jag snabbt in på Primark och bytte min Wonder Woman linne till en större storlek. Tyckte den satt lite tajt över brösten. Sen sprang jag direkt till bussen. Bussresan hem tog över EN OCH EN HALV TIMME! Fy i helvete vad drygt. Jag var hemma tjugo över sex och tjugo i sju var jag tvungen och springa till bussen igen. Hann snabbt och käka och eeh inget mer.

Kvällsaktivitetn var Treasure Hunt. Sög. Gick inte ens att fuska :O Vi fick typ gå över 872045 meter.. Tråkigt, så åkte hem tidigt. Känns skönt. Ska nog hoppa in i duschen nu och bara chilla sen. Har sovmorgon imörn, börjar 11. Ledarna sa att vi skulle "Chill out in Cockington the whole day". Jaa, vi fårse!


Lina och Erika :)

Dom som vann -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0