Mitt hår!

Igår åkte vi till Beach Club. På morgonen såg det ut som det skulle regna så jag tog på mig jeans. Men vädret ändrades så det blev hur varmt som helst. Jag fick ligga i mitt linne och trosor, ändå svettades jag ihjäl.

Vi var tvungna att dra sen för vi hade skola på eftermiddagen. Vad gjorde vi på dom två lektionerna? Hmm.. Jo först hade vi Eve och så pratade vi i grupper typ om olika saker. Sen hade vi Joe och då skulle vi redovisa våran ws. Alltså läxa. Det gick väl eeh bra? Haha... Jag fick en stämpel iaf :)

Efter skolan drog jag, Denise, Jonna och Karin ner på stan snabbt. Köpte två halsband, kommer bilder ;) Såg även något som jag tror Fanny skulle gillat. Haha! Sen blev det att stressa hemmåt och göra sig iordning skit fort till discot och springa till bussen. Var as mycket folk på discot igår. Det var ju folk från STS också där. Det var kul iaf :)


Söta Nea :)

Gött å sole :)

Elin eller Lisa? Kommer aldrig ihåg.

Beachen :)

Där skulle man kunna tänka sig och bo ja :)





Nåra av ledarna :)

Laura Love, en av aktivitets ledarna :)

Killarna ligger och spelar wii.

Sweden, wiho!




Haha Denise...;)

Aah, syns inte så bra är ju mobilbild så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0