They were like really drunk on the bus.

Har precis kommit hem från Torquay. Kvällsaktiviteten idag var att äta glass. Så vi käkade glass! Jag tog en mjukglass med mint. Cilla ♥ Mint.

Vi hade fritt iprincip hela kvällen, det var la bra. Fixade lite cigg och sådant nödvändigt. Kollade på fyrverkeriet från Paignton också. Det var tydligen något slags tivoli där eller något. Men vi orkade inte gå av där så... Vi gick till Subway också. Subway är så mycket billigare här!! Det är liksom 3 kakor för ett och ett halvt pund. Lite skillnad från Sverige ;)

Haha roligast ikväll var nog när det stod en söt Italienare utanför glassbaren eller vad man ska kalla det. Och jag typ bara hoppade till honom och "can i take a picture with you?" och han bara log och sa "yes" ;) Men det var Nea som tog kort så jag har inte det ...:( Söt var han iaf, tror han går i Evelinas grupp eller något..

Nea :)

Ida :)

Iih kommer inte ihåg vad hon heter! But she is so sweet :)

Någon dansk kille tror jag :) eller kanske finsk?















Kommentarer
Postat av: Yster

Haj haj! Börja skriva priser på sakerna du köper, jag är jättenyfiken:D Hoppas du har det bra pussss

2011-07-24 @ 15:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0