igonerara....

Hej! Precis kommit hem nu, är gör sleten! Vill bara soooova... Bea skrev sms att vi skulle skypa, men hon är inte inne .. :S

Vi tog iallfall bussen till EF Arena imorse. Vi visste inte att bussarna inte gick lika ofta på söndagar så vi fick skynda oss som faen! Det var några som spelade fotboll där borta, men  vi bara låg och chillade i gräset. Glömde minneskortet till kameran i datorn, så inga bilder :(

Jag, Lina, Erika, Tilda och Bina tänkte gå på bio. Vi ville se Bad Teacher eller Bridesmaides men domgick inte föränn ikväll och vi kände inte för att se typ...Harry Potter.

Sprang in i en bokaffär snabbt innan jag hoppade på bussen och köpte den nyaste av Sophie Kinsella. Det boken "The book of the week" så det var halva priset. £4 perry!

Venne vad jag ska göra... Vi ska in till Torquay mer mot kvälla och se vad som händer då. Puss:)


Boken jag köpte, bra än så länge :)

MMMmmmmmmmmmmmmmmmmm gott...............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0