one two 3?

Okej nu ska jag skriva lite vad vi gjorde igår då.

Jag och Evelina tog lite sovmorgon. Haha jag typ somnade i duschen, så duschade i ca 40 min och hon låg kvar i sängen... När jag kom ut från duschen så hade frukosten redan börjat så vi sprang ner i pyjamas ;)
Sen packade vi ihop alla grejer och sån skit. Sen ville ledarna att alla skulle lära känna varandra bättre så "vi lekte lekar". Alla var väääldigt engagerade haha! Men det var härligt väder iallafall.

Sen gick vi tillbaka till hotellet och chillade och väntade på bussen. Bussresan till Torquay tog väl 6h timmar tror jag. Ganska kul bussresa men ändå inte. Var några som satt och bråkade typ hela vägen. Menmen! Vi stannade först och köpte kaffe sen en gång och käkade hamburgare. Ehm ja, inressant så långt?

När vi kom fram till Torquay så gick vi in i någon stor lokal och väntade på våra familjer. Det fanns godis och ta och många som stod och dansade. Kände inte riktigt för och shaka mitt ass efter en 6h resa så satt och pratade med dom jag skulle bo med istället.

Vi fick vänta ganska länge på att Sara skulle komma och hämta oss. Jag bor med två norskar som heter Signe och Karoline och en italiensk tjej som hette något konstigt. Må det vara Giulia? Det var ju ganska sent när vi kom fram till Paignton, vilket är en stad som ligger 10 min ungefär från Torquay centrum. Men Sara som vi bor hos dukade fram lasagne och glass till oss! Dom äter verkligen hur mycket onyttigt som helst. Det första hon sa i princip var att det alltid fanns dricka i kylskåpet och små chips påsar på bordet som vi fick ta när vi ville. Tycker inte chips är så gott längre.... Men efter det så gick vi och la oss!
(tog inga bilder denna dag....)


Idag så gick vi upp vid sju för vi skulle åka redan kvart över åtta.
Det första vi gjorde var att gå sightseeing i staden. Det är ganska liten och väldigt mysig. Mycket affärer och stor hamn. Sen åt vi våran lunch som värdfamiljerna skickat med oss, gissa vad den bestod av? Chips, muffins, kitkat, en banan youghurt och en smörgås. Väldigtväldigt nyttigt, men inget och dricka ;)

Sen hade vi en 2h lång rast
. Vilket fick bestå av shopping!! Yeah. Köpte inte så mycket idag, utan kollade mest vad som fanns. Efter rasten hade vi ett placeringsprov. Läraren var ju typ sjukt snygg!! :o Skulle absolut kunna tänka mig att alltid ha lärare som såg ut så. Sen hade vi en till lektion som bestod av att köra hänga gubben ungefär.

Sen efter skolan skulle jag ju ta bussen hem för första gången. Tror ni det var lätt? HA! Nej verkligen inte. Först fick jag fråga typ tusen olika personer vilken buss jag skulle ta, för alla sa ungefär olika. När jag äntligen steg på 12 och åkte till busstationen och sen kom på 5 som skulle gå fram till familjen tänkte jag att nu är det väl lugnt.. Ehm jo tjenare, jag hade ju ingen aning om vart jag skulle gå av! Jag frågade en kille som jag satt brevid hur jag skulle ta mig till gatan som Sara skrivit upp åt mig. Han var jätte snäll och steg av förtidigt och allt bara för och följa mig. Bärde min påse och allt, haha.

Men sen kom nästa problem. Jag bodde ju inte på den gatan, utan någon gata brevid. Jag har så jävla dåligt minne och kom ju fan inte ens ihåg hur huset såg ut. Så till slut ringde jag Sara så hon kom och hämtade mig.

När jag kom hem var det 15 min tills vi skulle gå till bussen för att åka till discot.
Det var ju bara och slänga i sig middag fort som fan, byta linne och sticka det! Vi höll på och missa bussen, så vi sprang fort som in i helvete. Haha... Men vi hann! Men tror ni inte att den bussen vi byter till från busstationen var helt sen? Haha ledarna hade sagt till oss att vi ABSOLUT måste vara i tid. Men vi kom ju bara typ en halvtimme sent ..;)

Det var sjukt mycket folk på discot och vi dansade en hel del. Ska lägga upp lite bilder nu också! :)


Söta Denise :)

Jonna och Evelina :)

Tindra och Sabina :)



Äckliga föggel jävlel.

Emanuel :)

Damn...

Karta över nött...

Elin tror jag?:)

Lisa?:)

Lina och Erika :)

Min shopping idag var ett par jeans, ett par shorts eller ah ni ser? Haha var tvungen och köpa en ny väska för min gick isöndur! x)

Denise står för dom flesta bilderna. Har några bilder på mobilen också men hittar inte usb saken för det är väldigt mörkt här ..:)

Nu ska jag snart lägga mig, ska ju upp till skolan imörn! Bye darlings ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0