Fuck youuuu

Så har äntligen kommit till värdfamiljen så nu ska det bli lite uppdatering. Vi ska upp tidigt till morgonen och jag vet inte om dom andra vill sova nu så det får bli snabbt.

Vi börjar med måndag då. Att åka bil var as drygt! Hahah.. Det var ju bara ner till Landvetter men ändå. När jag kom till flygplatsen var det redan folk där. Vi var väl runt 15 st som åkte från Landvetter. Sammanlagt med dom från Stockholm så är vi 16 killar och 30 tjejer. Så vi var ganska många från Sverige.

Jag hatar att flyga och som ni såg på mobilblogg bilden så var jag lite flumm för jag var så nervös! Haha.. Hatar att flyga och proppade i mig godis hela flygvägen. Flyget var ungefär 25 min sent och det tog cirka 1h och 15 min. Det var ganska lagom tid tyckte jag! Tjejen jag satt brevid kommer jag inte riktigt ihåg vad hon heter, men hon är med på språkresan. Skit pinsamt att jag knappt knappt kan några namn fast man pratat med dom typ hur mycket som helst!
När vi kom fram till London hade det blivit något strul med bussen så vi väntade i typ 10min på en annan. Sen åkte vi mot hotellet.

Det var en ganska lång bussresa, tror det tog en och en halvtimme. Hotellet var helt okej, fast lite hårda sängar. När vi hade ätit och duschat var klockan nog redan 2 halv tre tror jag.  Jag delade rum med en tjej från Grums som heter Evelina. Hon var glad hela tiden och rolig! Älskar när folk är positiva.


jag har tråkigt i bilen och tar massa bilder.


musik=viktigast!


Vi gick iallafall upp tidigt på tisdag morgonen eftersom vi skule till London. Yeeeey! Frukosten var redan vid åtta så vi gick upp vid sju. Men bussen som skulle åka vid nio tror jag det var, var hur sen som helst! Över en timme iallafall.. Men den kom att tillslut :)
Det tog ca en och en halv timme att åka in. Jag satt brevid en tjej som heter Emma. Hon var ifrån Göteborg och hade hur skön stil som helst tyckte jag.

Först gick vi lite sightseeing med det vanliga, big ben, buckingham palace och piccadilly circus. Sen började äntligen shopping tiden som nog alla väntat på! Sprang mest runt med Emma i affärerna. Tappade bort dom andra rätt tidigt så. Jag köpte inte så himla mycket, så nu har jag mycket pengar kvar. Man måste ju tänka positivt! Jag tror ingen är intresserad av vad jag köpt så orkar inte lägga upp bilder. Efter shoppingen var det middag. Vi åt något kinesiskt. Ganska gott, inte jätte men.. Vi avslutade dagen med att åka London Eye. Det var väl fint och allt det där... Lite långtråkigt kanske bara haha.... Dålig turist jag är :$
När vi åkt klart sa en av ledarna att vi skulle se en 4d bio också. Den var väldigt kort men coolt.
Sen blev det att ta bussen hem igen. Alla var ganska trötta men en del kunde inte hålla käften, så jag klarade inte somna.

När vi kom till hotellet så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde hahha? Evelina hade åkt med två kompisar som hette Denise och Jonna. Så dom kom över till oss. Sen började några pöjker ringa på hotel telefonen så vi gick ner till dom ett tag. Satt mest och prata och spelade lite kort. Det hade ju vart en väldigt lång dag och så, så vi gick upp till vårat rum. Men det gick inte och sova precis. Så pöjkera kom upp till oss. Haha dumma Denise lurade in dum fast jag inte visste och så satt jag där i bara t-shirt...
Vi var väl lite högljudda antar jag, för en ledar knackade på. Anton och Emanuel gömde sig i min garderob haha! Har nog aldrig garvat så mycket, och Oskar satt bara kvar typ bakom sängen..


Big ben och någon bro typ.


Buckinggham Palace.


Jag och söta Emma med någon fontän i bakgrunden. Just då var det skit gött väder!


Piccadilly Circus.




Evelina! :)




Lisa och Elin. Eller tror det var Elin? Fan vad dålig jag är. Dom är iaf skit shcyssta :)



Utsikten från London Eye. Svårt och få bra bilder när tet var regndroppar på...


Så här ser luncherna vi får ut. Väldigt nyttigt känner jag.

Nu har dom andra gått och lagt sig och jag känner mig elaksomsitter och grejer med datorn. Hoppas ni blev nöjda nu. Skriver  mer  imorgon, och ska va bättre på och ta kort. Puss :)

Kommentarer
Postat av: Hemligt/ M

Riktigt nice bilder ;) och ni får ha det bra!:)

2011-07-21 @ 01:47:15
Postat av: Anonym

jag vill se saker från london!!

2011-07-22 @ 19:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0