A month with you alone in the desert?

Har haft jätte kul med Fanny idag. Vi träffas aldelles för sällan nu när hon aldrig är hos sin mamma. Vi gick till stan förut. Gick inte så fort så det tog en timme ungefär. Träffade Johanna en snabbis. Men hon skulle och duscha. Hon gav mig även konfirmationspresent som var alldeles för mycket! :o
När Johanna duschade så gick jag och Fanny till Kari. Var jätte längesen jag var där, men känns ändå nästan som igår. Vi fixade även en snygg blomma till hennes fader som fyller år imorgon.

Packade inte med mig så mycket till Paul och Marika eftersom jag vill ha så mycket grejer som möjligt hemma. Bara det nödvändigaste! Ligger och kollar på film nu. Ska snart sova, måste upp tidigt till morgonen. Det känns som mitt sommarlov börjar nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0