so why do I feel like it's all just to show?

Har inte kunnat bloggat för har varit hos Mikaelas låssas farmor i Dottevik :)
Vi sov där inatt, så blev det inte så långt och gå till konfirmationen. Vi drog in till stan igår fär att Mikaela skulle göra syntest till sitt am-kort. Jag hade ingen cykel med mig så jag fick låna Monicas. När vi var vi Sågudden så började cykeln krångla och så gick kedjan av! Det var ju inte så hima rockigt då, tror det var ett tag sen hon smörjde den..
Så jag fick gå och Mikaela cykla.

När vi var nästan vid Rudolfson (?) så kom det en snubbe åkandes på någonting, vettefan vad det heter. Han körde ganska fort i en nedförsbacke och precis när han skulle svänga så körde han in i en bil. Jag och Mikaela visste inte riktigt vad vi skulle göra, men han klarade sig iaf. Det kom några han kände så vi gick.

Vi kollade lite på stan efteråt och jag köpte en grej till naglarna. Kan visa senare. Nu har jag varit nere vid Arvika Cup och kollat när Linda spelade match. Det blev oavgjort. Träffade Fanny Baby lite snabbt också :D

Ska snart käka nu tror jag. Sen ska jag duscha och vila lite. Senare åker jag till Charlottenberg. Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0