UPPENBARELSE.

Ligger i sängen som vanligt och lyssnar på musik. Så kommer My Chemical Romance-Helena Acoustic. Fuck säger jag bara, griner som faen måstetrycka upp videon och kan inte sluta lyssna. Har lyssnat på den hela tiden sen dess. Jag har hört den här versionen av låten 19842486 gånger innan, ändå blir rektionen lika stor som den var första gången.
My Chemical Romance är min livs kärlek, sorligt men sant. Älskar dom, dom slutar aldrig förvåna en. Deras passion är den största jag sett, så mån om sina fans så det finns inte. En tjej SLICKAR på Frank's ansikte, ändå fortsätter dom med Meet'n Greets. Underbara är det rätta ordet ♥ Kommer aldrig sluta älska er killar :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0