That'sthe only time I've seem him cry.

Hmm, varför har jag så svårt för att koppla av och somna? Jag är ju uppe tidigt varje morgon men ändå kan jag inte somna på kvällen. Varje gång jag lägger mig ner för att inte göra någonting kommer jag på tusen saker jag måste göra. Måste googla det där, ladda ner den låten, kolla upp det sminket, fråga den det där blabla...
Som nu har jag städat mitt rum, läst igenom alla tidningar jag hade här, skrivtit lite listor, lagt fram vad jag ska ha för produkter imorgon och vad jag ska packa ner.. Väldigt viktiga saker, absolut.

Jag vill bara sova :(Kollar på oth. Första säsongen är ju bäst.
Apropå ingenting, jag har jätteont i mitt ena öra! Tänkte om det var vax eller något så har gjort rent med en tops, men det var inte skitigt. Bara ömt. Vad ska man göra då? Bra fråga.

Såklart mychem leder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0