shining all the time.

Idag har vi varit i Mikaelikyrkan hela dagen. Det första vi gjorde efter frukosten varatt ta kort. Jag gjorde peddo smile/såg sur ut. Jag blev säkert skitsnygg, men det syns ju ändå inte så tydligt i tidningen. Så vafaan spelar det för roll? Jag bryr mig inte i alla fall.
Har jobbat lite grann på vad vi ska göra på redovisningen och vilka låtar. Vi bestämde bland annat en Hilary Duff låt från Raise Your Voice. Erika och jag kollade alltid mycket på den filmen förr, och det händer att jag kollar på den fortfarande ibland. Iallfall, låten har jag älskat sen jag såg filmen första gången. Kommer ihåg hur jag brukade spola tillbaka och bara lyssna på den. Så idag så frågade dom vilka som var säkra på versen och kunde tänka sig att sjunga. Men som vanligt var jag en pussy :$




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0