såattsägaja.

Näst sista dagen avklarad! Idag har vi i princip bara tränat på redovisningen. Väldigt mycket känner jag att jag hade att öva på också när jag bara ska säga en mening. Så har låge på bänken för det mesta. Jag och Mikaela kollade även vart Sven var begraven, men han hade sin aska utspridd i minneslunden.

Vi har haft en slags frågetävling dom här tre veckorna på konfirmationen. Så på slutet av varje dag så har dom ställt några frågor och har sagt att den grupp som vinner får pris. Jag tror inte det är särskilt fint pris, men några i gruppen är väldigt tävlingsinriktade och har till och med bakat för att fjäska för Emmah och Anna. Tyckte det var lite kul hehehee

Det här vill jag tatuera in.


Hehe... jag har kul och leker emo...



puuuuuuuus:)

Kommentarer
Postat av: johaaanis

har du färgat håret elr sere bara ut så ? ;)

2011-07-07 @ 16:01:13
URL: http://mrsrriff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0