REMEMBER ME, SING IT!

God morgon sunshines ♥

Jag har en alldeles vanlig lördags morgon än så länge. Mycket kaffe, mcr på tv:n och ensam hemma. Hihi, älskar att vara ensam hemma! Har inpackning i håret och ansiktsmask på. Min hy är fett äcklig :SSSSSSSSS hehe...

Mamma har inte kollat upp än hur mycket packning jag får ha med mig. Jag skulle gärna göra det själv, men jag vet inte vad jag har för biljett. Ingen aning om vart den ligger helller! Måste fan snart börja packa så jag slipper stressa. Finns nog inget mer jag hatar än och stressa. :)

Josse skulle ju fixa min design idag, men hon stack till Linda(?) nu. haha... Men förstår henne, hon var ju varit borta ett bra tag så det är väl kul och träffa kompisarna igen. Så kanske börjar fixa med det ikvälll iallafall. Jag vet inte riktigt än hur jag vill ha det. Om ni har några tips eller förslag, kommentera! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0