omg jag dör snart! MCRMCRMCRMCRMCR♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hur i helvete ska jag kunna sova nu? My Chemical Romance aka cecilias liv har precis sagt på radio 1 att dom ska jobba på ett nytt album. Oooh my effin Geeerard! :SSSSSS
Vet inte vad jag ska ta mig till.. Känns som jag håller på att svimma.. Kan inte andas normalt.
Måste skriva till Josse nu. Jag vet att hon fortfarande tycker om dom fast hon säger att hon inte gör det..;)
Jag hoppas bara nu att dom inte går ännu mer åt pop hållet! Men jag står bakom dom vad dom än gör♥

Jag och Johanna satt ute och pratade mest. Kommer bli jobbigt och inte nästan kunna prata något med henne på tre veckor.. Men vi får skypa .. ;)

Puss på er alla awesome snygga bästa blogg läsare! Jag älskar er! Jag älskar allt just nu!!!
Hallå vet ni? MCR SKA GÖRA ETT NYTT ALBUM. Can't believe it..

Kommentarer
Postat av: Thïlde

oj ska dom redan börja med ett nytt album? jävlar vad nice :D

2011-07-25 @ 10:27:21
URL: http://zzyzxrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0