ja e slethennn

Hej! :) Har precis kommit hem. Kvällsaktiviteten idag var Town Quiz. Det gick faktiskt ganska bra för våran grupp. Roliga folk också! Speciellt en dansk tjej. Vi var klara runt nio, så då gick vi till donken. Vi ville gå och fika men nästan allt var stängt så det fick bli donken. Vi är jag, Lina, Erika, Tila och Sabina.

Anton ringde och Tilda ville absolut  gå till han så vi gick ner till parken. Vi hittade inte honom så pratade med några Italienare istället. Haha dom var as roliga ... :)

Gick bra med bussen nu också. Satt breve någon dansk kille som jag inte vet vad han heter... Haha han tyckte om låten Fest Hos Mange. Mange betyder tydligen många i Danmark. Nu är jag hemma iallfall och ska försöka göra mig iordning lite. Har samling 11 imorgon på busstationen och då ska vi till stranden.

Puss! :)


Lite av hamnen. (Som faktiskt inte luktar fisk.)

Stygg bild på mig och Tilda.

Isssss.

Sabina. Gillar sååå mycket att va med på kort......

Och Tilda står för en väääldig bra bild på Italienarna.

Nåra nörsker som jag inte vet vad dom heter, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0