I'm just a sucker.

Jag var inte med på vattenkriget. Kände att jag inte vill bli sjuk eller sitta blöt på bussen hem så struntade i det. Det är faktiskt väldigt många som är sjuka! Roligare och kolla på när alla andra blir blöta hehe.. Hemma tidigt och kollar på Family Guy, så skare va!


Vilket tidvatten det är. Igår var det faktiskt en strand här!

Linda:)

Ser inte så härligt ut enligt mig ..;)


Tänkte visa när jag färgade håret förut :)



Först blonderade jag de, snyggt? ;)


Sen la jag i den blåa färgen. Gjorde det två gånger, vet inte om detta var första eller andra.

Nu har jag lagt i lite blonda slingor. Kommer inte ihåg när jag la i dom, så när faen ska jag skölja ur?haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0