I promised I'd see this with you now.

Hej! Redan hemma som ni märker, vi slutade ju redan vid tolv. Idag så har vi övat på redovisningen (lika givande idag) och typ fikat. Vi fick god kyckling till lunch, så nu är jag mätt ett tag framöver. Sen fick vi även jorgubbstårta. Men det var ett tant hår i min bit så kände inte för att äta den.

Det är ju bara bra för kroppen att äta med ögonen istället!

Vi fick våran bibel och psalmbok idag. Dom hade skrivit lite i var och ens och valt ut en bit ur dom. I min stod det:

"Då gick Jesus fram till dem och talade till dem: Åt mig har getts all makt i himlen och på jorden. Gå därför ut och gör alla folk till lärljungar: döp dem i Faderns och Sonens och den heliga Andens namn och lär dem att hålla alla de bud jag har gett er. Och jag är men er alla dagar till tidens slut."

Antar att dom valde den till mig eftersom jag är med på dopet till söndagen. Någon annan bra förklaring har jag inte.

Nu ligger jag och lyssnar på Jimmy Eat World Believe In What You Want. Musigt, tycker egentligen bara om kanske ett fyrtal med åtar av dom. Men det funkar att lyssna på ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0