i don't want that to happen to you.

Hihi har busat lite med Emma. Bland annat lärt henne att man ska bita isöndur kortlekar. Hehe.. Kände inte för att leka med henne mer när hon hotade mig med en sax. Hon skulle klippa mina tånaglar, men det gick inte för dom var för korta. Då blev hon frustrerad och började hugga mig i benet. Men hon är ju faktiskt bara 2½år..

Hon lekte bebis och skulle bada i handfatet. Det tyckte hon var skitkul och när jag skulle ta kort på henne blev hon sur på en gång. Varför tycker hon inte om när jag tar kort?


Fick hem papper från Ef idag. Nu är det inte länge tills jag åker! Hoppas jag får massamassa pengar i konfirmations present så jag kan shoppa gärnet. Även fast jag avslöjade mina planer idag för Mikaela som är att jag ska försöka spara såmycket som möjligt för att kunna beställa smink när jag kommer tillbaka..
Fick även bilderna som vi tog igår. Det var väl igår? Snabbt gick det i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0