Dum and dummo...

Har stogit och bakat i över två och en halv timme nu, phu! Hoppas det blev gott, har faktiskt inte smakat något av det än. Bäst för dom som kommer imorgon att dom blir nöjda -.-

Nu ska jag göra min bortstar lite snyggare, torka av allt smink och lägga ner det i min neccesär. Jag var visst inte så duktig på att sy som jag trodde, så mamma har fått laga den lite. Men det var faktiskt bara där som man skulle sy för hand som jag fuskat lite .. ;)
Den har hängt på tork hela natten, den var absolut tvungen att tvättas. Men den har torkat nu, så ska fixa det. Riktig fixar dag idag känner jag. Har suttit och fixat med musik också!

Ser det gott ut?:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0