Dammmp

Hej!:) Precis kommit hem nu, har sjukt ont huvudet. Vi började nio idag med två lektioner. Var ganska kul. På lunchen drog vi bara runt lite typ.. Dom andra grupperna förutom "lejon" och "elefant" började tidigare så jag och Gustav shoppade och drog på kfc. Eller Gustav åt kfc, inte jag. (försöker hålla mig lite nyttig..hehe)

På eftermiddagen hade vi loungen. Alltså vi typ måste hänga i ett rum. Man kan typ spela wii sitta vid datorer eller bara hänga. Vi var nåra som satt och chillade ute istället, det var as varmt och gött!
Det var lite långtråkigt så vi drog därifrån vid tre. Tänkte ta bussen hem på en gång men var tvungen och shoppa lite till hehe...

Sitter och skypar med Johanna nu, ska snart springa ner och ta en huvudvärks tablett också så jag orkar gå ut ikväll. Puss puss ... :)


Hörlurar Skullcandy £10.

Sminkborttagnings servetter £1.

Linne på Primark som jag inte orkade prova, ska nog gå tillbaka och byta till en större stl, £6.

T-shirt som jag tänker ge till Josse. £6 (Hoppas hon inte läser min blogg...........)

Borste, £5.

Så det var dagens shopping:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0