110125

hej :)
Jävligt dålig uppdatering tycker jag,
men skiter i de (aa
Har vart hemme från plugge idag.
Mådde inge bra.
Värsta fucking förkyld.
Söv typ halve dan, duscha, hämta Linda och drog ner på stan.
Köpte ett par jeans och örhänge på jc .. ;)
Sen åkte vi till malin och passade tröllungera när hon var på stan.
Tänkte lägga upp bilder, men storebrorsan till minneskortet är borta -.-
Alltid något jag tappar bort när jag byter sida av högvalta..
Får se om jag går till skolan imörn.
Känner mig inte så sjuk längre faktiskt,
fast jeeeeeeeevligt snorig ..
hehe
pus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du komma skolan imorrn tycker jag :)

2011-01-25 @ 19:48:33
URL: http://mrsrriff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0