110115

Har faan lögge i sänga hele tia sen jag vakne .. ;)
Eller dröcke litte kaffe å. Höll på å svimme förut mär jag skulle te toan s:
Mamma tror jag har blodbrist,
ska hon ska nog fixa tabletter .
Och om vi åker till Challa imörn så ska jag köpa några tabletter fanny tipsa om.
Typ så håret växer, har även börjat äta dom bantningstabletterna jag åt förra året igen.
Usch, kommer ihåg när jag testade sånna fast att man drack dom.
Jävligt nära att jag spydde ! eeeeckliga

Har bara lyssnat på lorentz & m. sakarias och newkid hela möran :)
Måste ladda mobilen nu och höppe in i duschen.
Ska dra till  stan sen, får se vad vi gör :)

och juste fanny eftersom jag inte kan ring, säg till när du komme hem imörn.
så kan vi träffas centre .. ;)
puuus:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0