110107

sitter och är as trött .
ja fan hatert, skolan gör mig så trött å sur.
jag blir så bitchig när jag e trött .. ;)
eller inget å skämte om, seriösa problem de här.
gick upp en halvtimme tidigare imörse och sömmne för sent för de :(
höppes jag sömmner tidigt idag, skulle va gött.
har klickat hem två headset och ett minneskort nu.
ska bli gött när jag fårt.
jag har isöndur mina headset rätt fort :)

vänte på bussen as länge förut,
men han kom inte så marika hämte mig.
passa emma och ella tills malin slute jobbe.
söte onger :) eeh, aah, alltid *host*

Funderer på att slagge nu,
faan ingen anledning te att va vaken :D
Linda har precis åkt på träning och jag saknar min dator :(

puss..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0