Project 10 pan empty. 2#

Jag är äntingen klar med projekt tio! Det tog faktiskt inte särskilt lång tid, och det är jag glad över.



Ska bara skriva kortkortkort om varje produkt!

Isadora läppglans. Jag vet inte ens vilken färg den är i, vet dock att jag hatar allt med den.
Nivea Creme. Det här är egentligen en prov på en nivea kräm, men jag har använd den till mina läppar. Helt Ok.
Isadora Wonder Nail Gothic Black. Ett bra svart lack, jag tycker inte om dom breda bortsarna på dom här. Men det är ju upp till var och en.
Elf Complexion Perfection. Ett packat puder som lägger sig transparent. Håller inte allt för länge, men den gula är bra att lägga över concealern. Har inte bestämt mig om jag kommer sakna den eller ej.
Body Lishuss Body Butter Coconut. Love this! Lukten är inte att leka med. Köpte min på poundland men finns liknande på öb.
Elf Eyeshadow Primer.(från vanliga linjen) Pris värd helt klart! Funkar bra, inte bäst men inte dåligast heller. Den här har jag redan en backup på ;)
LDB Peeling Silk. Har inte så mycket att säga om den, kan inte precis så mycket om peelingar. Luktar gott :)
Lip Smacker Paul Frank Coconut Dream. Luktar lovely. Gonna miss this.
ACO Rengörings lotion Face. Jätte bra att ta bort smink! Blir väldigt fet efter, men bryter inte ut. Finns på apoteket.
Elf Mineral Foundation. Den här ger lätt till medium täckande. Går nog att bygga upp mer om man vill. Absolut värd sina 35kr!!

Så detta var denna gångs tio timma. Gick fort så kommer nog göra det här snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0