I'm the one who's selling you out.

Heeey missed me? I already knew it;)

Igår var det en vanlig dryg dag i skolan. Hemma hade Emma och Ella bakat pepparkakor med Marika. Men jag äter inte pepparkakor och det vet Marika så hon hade köpt pepparkaksdeg till mig och Linda. Gullig </3. Jag drog och körde spinning med Bea (ont i röven!!) för att va lite duktig.
När jag satte mig vid datorn började den pipa och jag har inte vågat starta den föränn nu ;) Därför det inte blev någon uppdatering.

Idag efter skolan
stannade jag kvar och övade på dansen men Johanna, Sofia, Emma och Emma. Även fast vi är som ett gruppboende som ska dansa så har vi faktsikt kommit på halva dansen nu! Skönt. Var så himla trött i huvudet efteråt....

Nu har mina bebisar kommit hör jag så då orkar jag inte ligga kvar framför datorn!

LIK?????????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0