Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector

Jag vann en tävling hos Saintbellabeauty i förra veckan och det jag vann var Garniers BB Cream! Jag kunde inte ha blivit nöjdare för har velat haft den sen typ.. augusti?
I alla fall, en BB Cream (BB står för Blemish Balm) är som en tinted moustrizer i täckningen samtidigt som den ska ha vårdande ingridienser och blablabla... Tror ingen orkar att jag babblar på om den, ni kan googla om ni är mer nyfikna ;)
Men Garniers är egentligen ingen riktigt BB Cream, men dom har valt att kalla den det ändå. Men jag är super excited att använda den!! :D Om ni är sugna på att testa finns den på bla H&M med extrapris just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0