Elf-oholic.

Det var såklart ett elf paket som kommit! Jag beställde i söndags förra veckan. Dom firade 4 år och hade ett erbjudande där det var gratis frakt och en gratis gåva värde 150kr! Visar er så klart gåvan :) Jag gjorde bara en liten bestälning med några av nyheterna och lite annat smått.

Eeh så ja, detta blir bara ett HAUL inlägg.. Vet inte om ni inte kanske bryr er egentligen? Haha


Ett rött juligt nagellack var ju tvungen att få följa med! Detta är i Red Velvet. Behövde även nya nagelbands pushare.


Ett Glossy Gloss i Wild Watermelon, luktar....tuggummi! Mums. TRASIGT :( Läppstift också i Captivating. Detta är ett av dom nya 15kr läppstiften. En annorlunda orange färg. Me like. En pout perfecter ville jag testa också. Detta ska man bara ha på mitten av läppen för att det ska se ut som man har större läppar ;)



Detta är då gåvan jag fick med som heter Beauty Clutch. Var tvungen att visa förpackningen för den är så söt. Det är 32 ögonskuggor, 6 läppglans, 2 blushes, 1 bronzer, 1 ögonbrynsskugga, 1 ögonbryns gel, 1 face shimmer och några tråkiga skumapplikatorer. Så det är endel man fick med som ni ser! Bra att ha om man t.ex. ska resa.

Nu ska det bli kul att få testa dom olika sakerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0