And we could run away from here.


(Ska inte tvinga dig att lyssna Johanna, plågar dig imorgon istället. Men vet att du tycker om endel låtar.)

Okej jag vet att nästan ingen tycker om mina musik inlägg,
men eftersom musik har en sån stor plats i mitt liv blir det så ändå ibland. Fick precis reda på att ett  band som jag var besatt (inte lika som mcr...) av när jag var liten kommer till Stockholm 17 April. Så jävla sjukt, måste se dom! Även fast jag inte lyssnar på dom mycket längre skulle jag göra nästan vad som helt för att se dom.
Alla i bandet verkar alltid ha så sjukt mycket enegi på scen.

Bandet är såklart SIMPLE PLAN. Här får ni ett axplock av några bra låtar ;)





Kommentarer
Postat av: alexandra ekstrand

sv; tack så mycket! :)

PUSS

2011-12-15 @ 19:42:47
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0