Vi kommer snart känna av lite...

Så nu var sista discot slut.. Buhuu

Quazar var skit kul! Vårat lag sög, men ändå. Roligast var ju att Henriette spydde innan, haha...

Discot var kul, alla var ju så jävla taggade eftersom det var sista. Haha ni skulle ha sett oss svenskar! Och dom andra som det också var sista för.. Efter drog jag hem typ på en gång. Fick dock sitta och chilla på bussstationen hur länge som helst. Men det var kul och sitta och prata med Anastacia, skit söt tjej. Ska gå och ta av mig skorna och försöka bli klar för att sova snart! Hehe... Lägger upp lite bilder från idag nu, så kommer lite shopping bilder sen. Puss ♥

Ååh juste fan, jag har ju inte skrivit något om vad jag gjort idag typ va? Det regnade imorse så vi hade ingen lust att dra på Beach Cluben. Ledarna tyckte inteatt vi behövde heller, så tror dom flesta stannade kvar. Jag, Nea, Ida, Erika, Lina, Lisa, Elin, Eeva och Linda (tror det var alla...) drog såklart och shoppade! Vi hade ju flera timmar, härligt! Annars brukar man ju bara ha lunchen på sig och shoppa och den är ju bara en och en halv timme. Vi hann dock inte med så många affärer eftersom vi gick så länge i alla.. Men jag är ändå nöjd med dagens shopping!

Jag, Nea, Eeva någon tjej och en kille som jag inte kommer ihåg vad dom heter (:$) drog och käkade på pizza hut. Gytt med buffe! Ville egentligen käka Subway, men det dög lugnt. :3 Sen fick vi stressa oss uppmot skolan. Första lektionen jobbade vi med "celebrity causes" och andra lektionen hade vi efcelt. Efcelt är ett prov som är en ganska stor grej vad jag fattade. Vi får se hur det gick imorgon!

Efter plugget tog jag och Karin bussen mot Paignton på en gång. Vi ville inte få det stressigt inför discot, men fick vi det ändå? Joo.. Så jävla segt att skolan slutar så sent och att det tar så lång tid hem sen. Menmen, jag hann visserligen inte göra mig iordning inför discot men jag överlevde, eller hur?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0