Give me a rainbow.

Hej sötisar, precis kommit hem. Var i tid idag, yes! Chillar framför Family Guy som vanligt.. Ehee..
Vi drog ner till "tivolit". Åkte faktiskt 3 karuseller :3 Kände att jag inte orkade slösa mer pengar än så... Jag, Jonna och Denise tog bussen till Tq (Det tog väl 5min och gå från där vi var kanske?) och chillade vid Clock Tower. Men var tvungen och dra typ på en gång eftersom jag skulle va i tid.. -.-.-.- ehehe

Har asmånga bilder från Model Village, så det kommer nu! ;)
(Och lite shopping bilder)

























Audrey♥

Dåliga filmen vi såg :)

Peter med sina dubbel glasögon....:)

Goaste käket♥

Normala lektioner?

Hade på mig linnet som jag köpte på Primark för längesen idag. (Tror inte jag har visat det på?)

Tygkasse från River Island £1.

Parfym £1.

Nagelfil som sög dazeeeeee £1.

Transparant puder, Superdrug £6. Läppglans, Poundland £1.

Plånbok, någon random affär £5.

Dom och den jag har på mig bilden under, Claire's £7.

Ser ut som man putar med läpparna när man tar kort på dom, så sket i å vise dom :D ehe

Ögonbryns fix, pensel eller vafan man säger och pincett, £1. (Köpte det igår egentligen men..)

Ehe en av ledarna pkte en karusell som såg skit kul ut, dock kostade den £10.

Jonna:D

Denise försöker hålla sig för skratt ;)

Lei lyser som en solstråle hehe.

Fan vilken inte suddig bild på Emanuel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0