Tears don't fall.

Har nästan packat klart nu. Har fyllt tre kassar med skräp haha.. Tror jag får med mig allt hem. Måste väl snart stränga av datorn och väga väskan. Det var hemskt och säga hejdå till alla förut. Alla stod och gråt. Till pch med "dom tuffa" killarna. Lite kul å se dock .. :)

Vill inte här ifrån, men måste väl antar jag.
Skulle väl kunna skriva något som, det ska bli skönt och sova i min egna säng igen. Men då menar jag det inte. Kommer sakna allt, billiga shoppingen, alla awesome människor, den fina utsikten, att vara så lat att man tar bussen upp till skolan från clock tower. Allt! :(

Jag har packat ner min usb grej,så inga bilder. Men vi hörs imorgon eller i övermorgon. Jag är ju inte hemma föränns ganska sent imörn. Puss ♥

PS. Denise är jätte söt när hon gråter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0