Jag saknar dig, jag hatar dig.

Hej sötisar, nu är jag hemma från bion ♥

Okej om filmen nu då. Eller jag tror alla vet vad den handlar om, så skriver vad jag tyckte om den.

Hade jätte höga förväntningar på den efter boken. Jag vet att man aldrig ska ha för höga förväntningar, man blir bara missnöjd. Men jag tyckte fimen var skit bra! Grät mycket, inte lika som boken, men mycket. Man var så himla glad efteråt, kan man kalla det en "gråt-må-bra-film"? Så tyckte jag det kändes, härligt att bara låta tårarna få rulla. Boken är ju förstås mycket bättre, så alla människor: LÄS DEN! Ehm, ja. Men filmen funkar om man inte är en boknörd som jag.

Nu försöker jag städa lite, vi åker redan vid sju till morgonen. Tar med mig datorn bort till Västerås, men är inte säker på att det finns internet. Nästan hundra på att det är något Josse får fixa själv. Så god natt och ha en härlig helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0