Frickles..

Vi åkte som sagt och kollade på teater, Emil. Det var väl bra...;) *host* Haha, nej ska inte va elak. Min kusin Maria var med och stod där och såg söt ut. Jag tror Emma tyckte det var väldigt kul iallafall, det är ju huvudsaken.

Sa jag att ongera har blivit uppkäftiga?

Jag säger något till Ella, hon svarar:
- Kom då! 

Alltså, vaaaaaa? Hon är ju två!

Sen satt jag och Linda och skoja och sa kom då till varandra. Då svarar Emma;
- Men jag har ju bältet *bitchblickar och himlar med ögonen åt oss*

Hehe söta ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej jag har 4 tävlingar i min blogg med fina priser (:

2011-08-29 @ 14:53:51
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0