Find out when.

Hej hemma nu sötnötar! ♥

Bussresan till London igår gick jätte snabbt. Vi satt och spela monopol på Lei's iPad typ hela tiden heheheh... Incheckningen på flygplatsen gick nästan helt bra. Inte för mig kanske, men för alla andra! Jag hade ingen övervikt wihoo! Men min bag vägde 9346834kg :(

När vi kom in såg vi alla Italienarna, deras flyg gick typ någon halvtimme innan vårat. Så då blev det kramkalas igen ;)

Flygresan gick perry. Jag trodde jag skulle vara rädd, men det var jag dock inte. Tråkigt att säga hejdå till alla sen när vi var i Sverige. Men ser väl förhoppningvis alla igen i September :DD Eller? :(

Det här blir nu sista inlägget i kategorin Torquay 2011. Men jag vet att jag kommer gå tillbaka och läsa inläggen, många gånger.

En tröttkilljoy sitter nu och kollar på MCR och dricker kaffe ur sin awesome starbucks mugg....


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Tävlingarna hitter du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-08-08 @ 15:49:20
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0